kehidupan yg mencabar harus dilalui dgn tabah

kalau ini jalan yg dipilih..
tidak mungkin dapat berpatah balik..
apa yg terhidang..
itulah santapan nya..
walaupun kehidupan ini semakin sukar..
kita harus tabah menempuhi nya..

Monday, February 21, 2011

**sShnYEr nK NgaM nGAn diA**

assalamualaikum..
fadz dtg lagi..
ari kte borak jap psl kengkwn (or lbh msra persahabatan..ceewaahhh

slalu x korg dgr kes psl kwn mkn kwn..
xpun men tikam2 blakang..
or lbh bez is hypocrite,,
de x kwn2 korg yg cmni..
kalo xde cam x thrill la idop..(hahahaha)

sje jer nk kongsi skit..
bkn nk ckp buruk/ngumpat..
tp ni sume KENYATAAN

dlu mse dok matrik (perak okey)
aku ni jns kwn jer dgn sume org..
punya la baek (ye ker??)
tp aku ni lbh rpt ngan pompuan..
lelaki aku xmnt nk kwn rpt2..BAHAYA!!
pe korg nyer view ble tgk pompuan+pompuan pegang tgn???
4 me is okay per..
mesra..


tp..der la plak manusia yg pendek akal nyer..
bleh plak dia heboh aku LES+$#@..
dan org itu kwn aku sndri..aku cam bnyk gak kongsi probs ngan dia
tp..dia pi canang satu kampong..

xpela bnda da lps..
da bsr camni plak..
der lg rupenyer yg cm2..
dpn kte punya la baek,sopan santun..
tp blakang..mak ai ngalahkn s#@%^..hahahah
bleh lak nk ungkit2 psl small matter..
pastu cter plak yg aku ni JHT..
slalu ignore dia..
backup sblh jer..
ntah pape la lagi..(aku pon xfhm ngan dorg ni)

ni apa kes..
matang la skit der..
jgn la childish sgt..
org cmni..
sowi la..mntk maaf sejuta belas ribu tujuh kali pon ssh la aku nk consider..
nk ngs2 dpn aku pon..hmm...tgk la..(tp cam xde harapan jer)
bkn xnk maafkn..tp kalo kter maafkn dia berjuta2 kali pon wat lg bnda sme..
cmne???
story skit..

so korg2 yg ada kwn2 ni..
jgela dorg baek2.
jgn cter hal buruk2 sgt kt org laen
ingat kte ssh spe lg nk tolong???
utk kwn2 aku yg stay kolej..
kwn2 la tmpt korg nk ngadu skt pening korg..
mak bapak jaoh..

so sng cerita..t8 care kwn korg bek2
doakn keselamatan dan kebahagian dorg
jgn plak nk ckp bkn2..
kalo kena tegur ngan kwn2 bnda baek..
ape slh nyer take it positive..ssh ker???
x kn..
insyaallah..
berkat dunia akhirat

smpi cni jelah kot..
nnt pnjg2 sgt muak la plak..

syer mmg syg sume kwn syer..
de pape bleh cter ngan syer..
kalo bleh tolong..syer tolong..
okay..

smpi cni dlu..
ingt k
assalamualaikum sume..
tggu next post..

2 comments:

  1. salam flour...
    Biasalah, sya pun ada gak jmpa kwan mcm tu... buat skit hti je, bleh plak blkang ckp mcm2 psal kta... bruk sngat agaknya kta nie d mata dia...hahaha...

    Rjinnya fad tlis blog....

    ReplyDelete